söndag 6 september 2009

JossanPossan 26 år

Har varit på födelsedagskalas hos Josephine i veckan i hennes fantastiska underbara hem. Hon bjöd på amerikanska pannkakor med glass och bär, det var så gott så jag var tvungen att göra det till kvällsmat idag. Det är så fantastiskt mycket smidigare att gör amerikanska pannkakor än tunna som bara går sönder och bråkar.
När jag ändå var i Ödeshög passade jag på att åka förbi jobbet och bjuda på mintkladdkaka, det var mycket uppskattat.
Sen åkte jag tillbaka till Jossan som bjöd på köttgryta till middag och kvällsunderhållning i form av ABBA-orgie med Jonas på gitarr och Josephine och mig på sång (ja när vi kunde texten vill säga..)




1 kommentar:

Josephine sa...

Tack för att ni kom och firade min stora dag, det var jättemysigt! Hemmet blir så mycket trevligare med fina vänner som levande inredning. Jättefina bilder, gillar verkligen den på mig och Gustav!

Love ya!