söndag 10 augusti 2008

Vem har dött

Ibland när jag lyssnar på nyheterna på radio blir jag upprörd och sedan, när jag tänkt efter så skäms jag lite för att jag är så konservativ i vissa lägen. Jag vill ju också vara hipp och liberal!

Anledningar till att jag blir arg är exempelvis när de säger att någon har dött istället för avlidit, och när började nyhetsuppläsare säga killar och tjejer istället för pojkar/män och flickor/kvinnor och varför?

Till detta inlägg bildgooglade jag på ordet cool, detta är ett urval av bilder jag fick upp på första sidan:





Tydligen är det coolt med tatueringar, cowboyhattar, krulliga Elvisfrillor, linne på killar, manboobs, att posera på manliga respektive flickaktiga sätt samt inte minst att röka!
Glöm inte var ni hörde det först.

1 kommentar:

sofie sa...

coot att röka ?
om man har astma och vill vara coo då? coolt=hälsofarligt tydligen