fredag 29 augusti 2008

God morgon

God morgon mina vänner.
Det blev inget äppelmos igår och inget tv-tittande heller. Det är så konstigt hur jag alltid underskattar tiden det tar att städa vårt hus. Jag tänker "Lite undanplockning och skit i hörnen, det kan ta max två timmar" När tre timmar har gått och jag är helt slut och just har dammsugit klart övervåningen blir jag alltid lika överraskad. Kanske beror det på att jag alltid ska hålla på med en massa andra saker samtidigt. Igår bakade jag bröd och gjorde en massa köttbullar samtidigt som jag städade, tvättade och bytte lakan. Och så hann jag bara med övervåningen också. Tur att jag är ledig på söndag också.

Idag vaknade jag utvilad för första gången på mycket länge. Så nu har jag slösurfat och lyssnat på vakna med the voice i nästan två timmar. Dags för frukost och sen träning och jobb. Hepp

Inga kommentarer: