torsdag 28 augusti 2008

Daniel och Helena -- ett skådespel

Nu har jag suttit och lekt med datorn alldeles för länge. Jag är ledig idag och skulle städa och koka äppelmos och göra andra husliga sysslor. Nu ska jag vara en liten duracellkanin i ett par timmar och sen ska jag titta på tv och dricka te, det var alldeles för länge sedan jag var helt ledig en kväll.

Daniel och Helena pratar om bröstoperationer och sex
H: Min syster ska få göra en bröstförminskning.
D: Mhm (måttligt intresserad), ska hon donera lite till dig då?
H: Det kanske skulle vara smart.
D: Skulle det vara som att jag klämde på din syrra då?
H: Ja det funkar ju inte.
(Tystnad)
H: Men om du blev tjock och fick manboobs kunde jag få lite av dig.
D: Mmm fast det skulle ju bli onani.
H: Ja men det är okej, onani är bättre än otrohet.

Inga kommentarer: