lördag 1 mars 2008

Stämma

Imorgon är det dags.
Jag ska på mitt första MUF-event som medlem istället för eskort. Daniel ska på sin sista eftersom han fyllt 30 och därför blir utsparkad från och med nu.
Det är dags för årsstämma och det är ju hemskt spännande. Inte kanske så mycket för själva tillställningen som för hur jag kommer att reagera.
Jag har många förutfattade meningar om politiska ungdomsförbund och en av dem är att deras åsikter helt saknar verklighetsförankring. Att de snöar in på extrema ideologier eftersom de tar sig själva på för stort allvar.
Men jag ska försöka att inte bli upprörd om jag har rätt och om jag har fel så vore det ju inte första gången. Mufare brukar vara trevliga iallafall så det ska nog bli trevligt.

Mona behöver också något att hänga pp sina åsikter på..

Bilden är från Attila tecknare

Inga kommentarer: