söndag 1 mars 2009

Daniel är och hälsar på Magnus i Stockholm den här helgen, han har varit uppspelt som ett barn i flera veckor. Själv fick jag förmånen att vara barnvakt till Vincent, det var bra för då behövde jag inte känna mig så ensam. Vi myste med film i fredags och hade en heldag med bad och födelsedagsshopping till hans mamma i Linköping igår.

Jag trodde faktiskt inte att vuxna människor på allvar åkte och badade tillsammans utan barn, men jag såg flera grupper med killar i 20-35-årsåldern i simhallen. Är inte det lite homosexvarning? Jag menar så härligt är det faktiskt inte att bada i andra människors klorerade kroppsvätskor..

När vi kom hem lämnade jag av en dödstrött liten kille hemma hos morfar och åkte hem och somnade ifrån både melodifestivalen och mina ostbågar.

Inga kommentarer: